ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΤΕΛΙΚΑ;

Με αφορμή τα δημοσιεύματα που γράφονται το τελευταίο διάστημα για το σχεδιαζόμενο δρόμο Ριζόμυλου Καλαμάτας ο Σταμάτης Μπεχράκης μέλος του Δ. Σ. της ΠΕΔ Πελοποννήσου σε γραπτή ανακοίνωση του αναφέρει ότι : Η αναγκαιότητα. Η αναγκαιότητα της δημιουργίας ενός σύγχρονου και ασφαλούς δρόμου από την Καλαμάτα έως την Πύλο και τη Μεθώνη είναι είναι πολύ σοβαρή. Πρόκειται έργο που θα συμβάλλει στην ανάπτυξη τον τουρισμό ,τη Μεσσηνία συνολικά. Η νέα οδική υποδομή αν πραγματοποιηθεί , θα είναι ένα οδικό έργο με σοβαρή συνέργεια στα άλλα υπάρχοντα ή σχεδιαζόμενα μεταφορικά δίκτυα της Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου. Η δημιουργία νέου ή σοβαρή αναβάθμιση του υπάρχοντος θα επιταχύνει σημαντικά την οικονομική και τουριστική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής . Ουσιαστικά αποτελεί τμήμα του περιφερειακού οδικού άξονα που συνδέει Σπάρτη -Λευκτρο– Καλαμάτα – Μεσσήνη – Ριζόμυλο – Πύλο .
Τι υπάρχει στο τραπέζι.
Υπάρχει μια μελέτη που έχει ελλείψεις για μια νέα παραλιακή χάραξη και η οποία δεν έχει θεωρηθεί ακόμα . Επίσης υπάρχει μια δεύτερη πρόταση για σύνταξη νέας μελέτης που θα εξετάσει μεταξύ των λύσεων τη πρόταση για τη σοβαρή βελτίωση των χαρακτηριστικών του υφιστάμενου δρόμου. Η μελέτη αυτή για τον άξονα Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη πρόκειται να εκπονηθεί από το "Μορέα" θα παραδοθεί μέχρι τέλος καλοκαιριού και θα παραδοθεί μαζί με την άλλη κρίσιμη μελέτη που περιμένουμε για τη Μεσσηνία και αφορά τον πολύ σημαντικό άξονα Καλό Νερό – Τσακώνα . Το υψηλό κόστος που έχει η παραλιακή χάραξη και κυρίως το κόστος των τελικών υπολογιζόμενων απαλλοτριώσεων είναι δυσβάστακτο για την οικονομική συγκυρία που βρίσκεται η πατρίδα μας . Ορισμένοι εκτιμούν το κόστος να ανέρθει τελικά 150 εκατ. Ευρώ. Αυτή η πλευρά προβληματίζει όχι μόνο την κυβέρνηση πράγμα και φυσιολογικό αλλά τοπικούς φορείς και θεσμικούς παράγοντες που θέλουν να μιλούν με ρεαλισμό .
Όλοι έχουν διατυπώσει στο δημόσιο λόγο τους προβληματισμούς τους συνηγορώντας υπέρ της μιας ή της άλλης λύσης . Προφανώς είναι κατανοητό ότι πρέπει να έχουμε και τις δύο μελέτες στη διάθεσή μας και από την συσχέτιση τους να συνεκτιμήσουμε το όφελος και το κόστος κάθε λύσης. Στη συνέχεια τα αρμόδια υπουργεία, αφού συζητήσουν με θεσμικούς παράγοντες περιοχής ,την Περιφέρεια και τους αυτοδιοικητικούς φορείς της Μεσσηνίας, ιδιαίτερα τους δήμους που θα διέρχεται ο δρόμος, θα αποφασιστεί ποιο έργο θα επιλεχτεί . Και μαζί φυσικά με αυτή την επιλογή με ποιο τρόπο θα υλοποιηθεί και πως θα χρηματοδοτηθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΗΟΤ ΝΕΑ ΤΗΣ ΩΡΑΣ

ΗΟΤ ΝΕΑ ΤΗΣ ΩΡΑΣ
Η Ένωση Λιμανιών Ελλάδας «ΕΛΙΜΕ» το 2017 τόνισε ότι παρατηρήθηκε πτώση περίπου 20,5% στις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων (από 4.307 το 2016 σε 3.415 το 2017) και πτώση περίπου 11% στις επισκέψεις επιβατών κρουαζιέρας (από 5.204.231 το 2016 σε 4.625.363 το 2017). Σε επίπεδο Μεσσηνίας, η Καλαμάτα σε 3 χρόνια «απώλεσε» κοντά στους 10.000 τουρίστες, η Πύλος αύξησε τους επισκέπτες της. Το Κατάκολο σε επίπεδο Πελοποννήσου διατηρεί φυσικά τα σκήπτρα

ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

ΓΕΩΡΓΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ

ΓΕΩΡΓΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ

ΠΑΛΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΝΩ ΠΟΛΗ

ΠΑΛΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΝΩ ΠΟΛΗ
Ανω πόλη Κυπαρισσία Κυπαρισσία 2761 062184

HOTEL TSOLARIDIS BEACH KYPARISSIA

HOTEL TSOLARIDIS BEACH KYPARISSIA

ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΛΗΣ- ΚΑΦΕ

ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΛΗΣ- ΚΑΦΕ
MOJO 25ης Μαρτίου 54, Κυπαρισσία, Μεσσηνία

ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΛΗΣ-ΛΥΔΙΩΤΗΣ Γ.

ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΛΗΣ-ΛΥΔΙΩΤΗΣ Γ.

ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΛΗΣ-ΑΡΤΟΠΟΙΑ

ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΛΗΣ-ΑΡΤΟΠΟΙΑ

ΧΡΟΝΗΣ-ΕΥΘΥΜΙΑ ΜΕΛΛΙΣΤΑΛΑΧΤΟ

ΧΡΟΝΗΣ-ΕΥΘΥΜΙΑ ΜΕΛΛΙΣΤΑΛΑΧΤΟ
ΈΝΑΝΤΙ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ-ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ

ΟΔΗΓΟΣ ΑΓOΡΑΣ- KANELLAKIS HOTEL

ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝ. ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.

ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝ. ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.

ΑΡΧΕΙΟ

| Copyright © 2013 KYPARISSIANEWS.COM Η ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ