ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ

Τα βασικά δικαιώματα των καταναλωτών για την εξυπηρέτησή τους από τις επιχειρήσεις εστίασης (ταβέρνες, εστιατόρια, καφέ -μπαρ κτλ) υπενθυμίζει η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής με αφορμή την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών.
Όπως αναφέρει η ΕΚΠΟΙΖΩ, οι καταναλωτές πρέπει να προσέχουν τα εξής:
Τιμοκατάλογος
Ζητάτε τον τιμοκατάλογο του καταστήματος. Είναι υποχρεωμένοι να έχουν έναν ανά δύο τραπέζια και να τον διαθέτουν σε κάθε πελάτη πριν από την παραγγελία.
  •  Οι τιμοκατάλογοι πρέπει να είναι γραμμένοι υποχρεωτικά στα Ελληνικά και προαιρετικά σε κάποια άλλη γλώσσα.
  •  Ένας κατάλογος πρέπει υποχρεωτικά να είναι αναρτημένος στην είσοδο του καταστήματος.
  •  Πρέπει πάντα να αναγράφονται οι τελικές τιμές, καθώς την ένδειξη: «Ο καταναλωτής δεν έχει υποχρέωση να πληρώσει εάν δε λάβει το νόμιμο παραστατικό στοιχείο (απόδειξη-τιμολόγιο).
  •  Εάν διαθέτουν κατεψυγμένα ψάρια, κρέατα ή λαχανικά, πρέπει να αναγράφονται στον κατάλογο με την ένδειξη «κατεψυγμένο» καθώς και «προμαγειρεμένο» ή «προτηγανισμένο» για φαγητό.
  •  Στις σαλάτες πρέπει να αναγράφεται η ονομασία όπως την ορίζει το κατάστημα και τα βασικά συστατικά που τη συνθέτουν.
  •  Πρέπει να αναγράφεται το είδος των ελαίων που χρησιμοποιείται σε ωμή μορφή στα φαγητά.
  •  Δεν επιτρέπεται η χρέωση του "κουβέρ" (π.χ. σέρβις).
  •  Πρέπει να διατίθεται τρόπος ηλεκτρονικής πληρωμής.
Προσοχή! Ζητάτε πάντα απόδειξη και ελέγχετε τα είδη που παραγγείλατε
Δελτίο Παραπόνων
Τα καταστήματα μαζικής εστίασης υποχρεούνται να τηρούν «Δελτίο Παραπόνων» σε ειδική θήκη, σε εμφανές σημείο στην έξοδο του καταστήματος εις τριπλούν, ώστε να συμπληρώνεται από τον καταναλωτή εφόσον έχει παράπονο και να αποστέλλεται στο αρμόδιο Τμήμα Εμπορίου κάθε Περιφέρειας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΗΟΤ ΝΕΑ ΤΗΣ ΩΡΑΣ

ΗΟΤ ΝΕΑ ΤΗΣ ΩΡΑΣ
Η Ένωση Λιμανιών Ελλάδας «ΕΛΙΜΕ» το 2017 τόνισε ότι παρατηρήθηκε πτώση περίπου 20,5% στις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων (από 4.307 το 2016 σε 3.415 το 2017) και πτώση περίπου 11% στις επισκέψεις επιβατών κρουαζιέρας (από 5.204.231 το 2016 σε 4.625.363 το 2017). Σε επίπεδο Μεσσηνίας, η Καλαμάτα σε 3 χρόνια «απώλεσε» κοντά στους 10.000 τουρίστες, η Πύλος αύξησε τους επισκέπτες της. Το Κατάκολο σε επίπεδο Πελοποννήσου διατηρεί φυσικά τα σκήπτρα

ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

ΓΕΩΡΓΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ

ΓΕΩΡΓΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ

ΠΑΛΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΝΩ ΠΟΛΗ

ΠΑΛΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΝΩ ΠΟΛΗ
Ανω πόλη Κυπαρισσία Κυπαρισσία 2761 062184

HOTEL TSOLARIDIS BEACH KYPARISSIA

HOTEL TSOLARIDIS BEACH KYPARISSIA

ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΛΗΣ- ΚΑΦΕ

ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΛΗΣ- ΚΑΦΕ
MOJO 25ης Μαρτίου 54, Κυπαρισσία, Μεσσηνία

ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΛΗΣ-ΛΥΔΙΩΤΗΣ Γ.

ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΛΗΣ-ΛΥΔΙΩΤΗΣ Γ.

ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΛΗΣ-ΑΡΤΟΠΟΙΑ

ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΛΗΣ-ΑΡΤΟΠΟΙΑ

ΧΡΟΝΗΣ-ΕΥΘΥΜΙΑ ΜΕΛΛΙΣΤΑΛΑΧΤΟ

ΧΡΟΝΗΣ-ΕΥΘΥΜΙΑ ΜΕΛΛΙΣΤΑΛΑΧΤΟ
ΈΝΑΝΤΙ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ-ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ

ΟΔΗΓΟΣ ΑΓOΡΑΣ- KANELLAKIS HOTEL

ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝ. ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.

ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝ. ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.

ΑΡΧΕΙΟ

| Copyright © 2013 KYPARISSIANEWS.COM Η ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ