ΣΚΟΠΙΑΝΟ, ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ, ΔΕΥΑΤ, ΟΔΟΠΟΙΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ - KYPARISSIANEWS.COM Η ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

ΠΡΩΙΝΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΣΤΙΣ 8

ΣΚΟΠΙΑΝΟ, ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ, ΔΕΥΑΤ, ΟΔΟΠΟΙΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ

ΣΚΟΠΙΑΝΟ, ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ, ΔΕΥΑΤ, ΟΔΟΠΟΙΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ

Share This
ΤΟ Μακεδονικό, η κυκλοφοριακή μελέτη, οι οδικοί άξονες, η ΔΕΥΑΤ μαζί με άλλα ζητήματα καθημερινότητας αποτέλεσαν θέματα εκτός ημερήσιας διάταξης από τις παρατάξεις στο Δημοτικό συμβούλιο Τριφυλίας.
ΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ
Ο κ.Στάθης Ανδρινόπουλος ως επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης ζήτησε με πρότασή του να καταθέσει το οικείο Δ.Σ. ψήφισμα που να τάσσεται κατά της συμφωνίας της Ελληνικής κυβέρνησης με τα Σκόπια, το οποίο συζητήθηκε αφού η πρόταση πέρασε κατά πλειοψηφία. Ο ίδιος εκτίμησε ότι πρέπει να σταλεί νέα απόφαση στο ίδιο πνεύμα με το ψήφισμα της 24ης Ιανουαρίου που να τάσσεται κατά της ονομασίας, εθνότητας, γλώσσας των Σκοπίων τονίζοντας ότι τα στοιχεία ταυτότητας της Μακεδονίας αποτελούν τα θεμέλια της ιστορίας της Ελλάδας στην Μακεδονία καθώς οι κάτοικοι των Σκοπίων δεν έχουν καμία σχέση με την ταυτότητα της ελληνικής προέλευσης της περιοχής. 
ΜΗΝ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΘΕΙ ΤΟ Δ.Σ. ΟΤΑΝ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ
Η επικεφαλής της Ριζοσπαστικής κίνησης κα Ιωάννα Μαραβελή για το ίδιο θέμα ανέφερε ότι "μάλλον δεν έχουν διαβάσει την συμφωνία και μετά λύπης μου έρχονται ανάλογα θέματα στο Δ.Σ. αποδυναμώνοντας το ρόλο του Σώματος που είναι να συζητηθούν έργα που πρέπει να γίνουν, να ελέγξουμε αν όσα έρχονται προς ψήφιση έχουν υλοποιηθεί". 
Προχώρησε λέγοντας ότι ρόλος του Δ.Σ. είναι να "συζητήσουμε για την κυκλοφοριακή μελέτη, να πούμε για το λιμάνι, για την επίσκεψη του υπουργού κ. Χαρίτση στη Τριφυλία και τι συζητήθηκε παρουσία δημοτικών συμβούλων" για να θέσει ερώτηση κατόπιν για το ρέμα Χαμέρη που δεν έχει εγκιβωτιστεί στο νότιο σημείο της Κυπαρισσίας σε μήκος 200 μέτρων που παραμένει ακαθάριστο καταλήγοντας σε δρόμο. Για τη κυκλοφοριακή μελέτη επισήμανε ότι "υπάρχουν αλλαγές από την πρώτη κυκλοφοριακή μελέτη του 2009, οπότε να ενημερωθούμε πότε έγινε συζήτηση για το θέμα ώστε να εκφραστούν συνολικές θέσεις".
ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΔΙΤ 
Ο κ. Σαράντος Κουκούμης επικέντρωσε στο θέμα του ΣΔΙΤ λέγοντας ότι "δεν πρέπει να κρατάμε μεγάλο καλάθι ότι σε 10 μήνες θα υλοποιηθούν οι αποφάσεις, καθώς το μάρμαρο θα πληρώσουν ακριβά οι δημότες όταν μάλιστα εκκρεμούν και θέματα απαλλοτριώσεων που βρίσκονται σε δικαστική διαμάχη" για να συμπληρώσει ότι "η διαχείριση που θα ακολουθηθεί θα ανεβάσει το κόστος μεταφοράς, αλλά ούτε ο Δήμος για 8 χρόνια δεν έπραξε τίποτα για να μειώσει τον όγκο των σκουπιδιών κάνοντας περιβαλλοντική πολιτική".  Για το πρόγραμμα "Φιλόδημος" ζήτησε να γίνουν μελέτες για το δίκτυο ύδρευσης καθώς το πρόγραμμα ένταξης κλείνει το Σεπτέμβριο, οπότε θα χαθεί άλλη μια ευκαιρία!
ΔΡΟΜΟΙ ΣΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΜΟΙ ΣΤΟΥΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ
Ο πρώην Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. από την μειοψηφία Δημήτρης Κουτσούλης έθεσε εκ νέου το θέμα της ΔΕΥΑΤ για την κατάσταση που δείχνει να εκτροχιάζεται χωρίς μελέτες για έργα ύδρευσης, αλλά κυρίως δεν ζήτησε "κανείς έστω μια συγνώμη για τα λάθη με τους λογαριασμούς στους Γαργαλιάνους". Για την κυκλοφοριακή μελέτη ζήτησε να γίνουν πράξη οι τροποποιήσεις με κανόνες κυκλοφορίας που θα διευκολύνουν τους επισκέπτες.
Τέλος η κα Τσούλου έκανε αναφορά για την δημοτική οδοποιία στα Φιλιατρά ζητώντας χρονοδιάγραμμα αποκατάστασης, έθιξε επίσης το θέμα των υπονόμων στους Γαργαλιάνους, ενώ ζήτησε να μάθει ποια καινούργια απορριμματοφόρα δεν λειτούργησαν λόγω βλαβών με αποτέλεσμα για μέρες να μην γίνει αποκομιδή στους Γαργαλιάνους. Για το θέμα αυτό ο Δήμαρχος εξήγησε ότι σε 1 μήνα παρουσιάστηκε βλάβη σε ένα όχημα αλλά γίνεται διαχείριση του στόλου με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών. 
ΓΙΑΝ. ΜΠΟΖΙΚΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages